بهار

دلنوشته هاولحظات بعد او

بهار

دلنوشته هاولحظات بعد او

با احساس وارد شوید
بدست آورده ام گیسوی معشوقی خیالی را خدا از ما نگیرد نعمت آشفته حالی را

آخرین مطالب

اولین روز خزان

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲ ب.ظ

دقیقا سال قبل همین موقع داشتم انتظار می‌کشیدم که بهترین دوستم و همچنین دوستی که مدتی بود احساس میکردم اون می‌تونه بهترین من باشه حداقل توی زمانی که نمی‌تونستم به بهترین دوستم تکیه کنم خب سرتون رو درد نیارم 

خلاصه خیلی هیجان زده بودم و میتونم بگم شبش رو از استرس یا هیجان اصلا نتونستم درست بخوابم .خیلی حس خوبی بود که دوباره میدیدمشون

امسال میتونم بگم تنهای تنهای تنهام

ولی خب باز هم میتونم به این امیدوار باشم که حداقل اولین بارون پاییزی رو تنها نباشم 

این شرایط چندان تعریفی نیست ولی در حد خوش خیلیه

ف.ح بهار

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۱
Fatemeh Haghighat manesh

نظرات  (۲)

۰۲ مهر ۹۹ ، ۱۲:۵۹ Sepideh Adliepour

قلم خوبی داریا(:

پاسخ:
به خوبی قلم شما نمیشه😊

تنهایی ادمو بزرگ میکنه دیگه:)

پاسخ:
دقیقا آنقدر بزرگ که شاید خودتم توش بمونی که کی گذشت و من چقدر تغییر کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی