بهار

دلنوشته هاولحظات بعد او

بهار

دلنوشته هاولحظات بعد او

با احساس وارد شوید
بدست آورده ام گیسوی معشوقی خیالی را خدا از ما نگیرد نعمت آشفته حالی را

آخرین مطالب

دلتنگ ستاره...

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ق.ظ

زیبای من!

دلتنگ اگر شدی،حالت بد شد،گریه کردی وگاهی میان گریه ات دلیلی برای پوزخند زدن به این حالت پیدا کردی:)

بدان دلتنگت که میشوم،گریه نمیکنم:)

به حیاط خانه مان میروم،روی پله ها مینشینموبه ستاره ها خیره میشوم

درخششان زیباست اما نمیشود آنها را در دست گرفت

این ستاره ها هم مثل تو هستند:) زیبا،مهربان،خوب وبا درخششی خیره کننده اما دست نیافتنی.

گفتم گریه نمیکنم ولی نمیدانم این بغض را تابه کجا میتوانم با خود همراه کنم؟ 

تاکجا دوام می آورم،تاکجا چشمانم تر نمیشود یا بهتر است بگویم تا به کی خود را جلوی دیگران نمیشکنم؟!

دلتنگم اگر شدی،فقط به آسمان پر ستاره خیره شو.

همین برای من کافیست:)

Bahar

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
Fatemeh Haghighat manesh

نظرات  (۲)

بخشی از زندگی نرسیدنه.برای مم لذت نرسیدن بیش از رسیدنه. لذت تشنگی بیش از سیرابی! وقتی تشنه ای چه عشق بازی با آب میکنی... اما وقتی سیری یادی از آب نمیکنی.

کاش همیشه تشنه باشیم... 

پاسخ:
بله من این حرف شمارو کاملا تایید میکنم
آدم تا یه چیزی رو از دست نده یا برای مدتی نداشته باشتش 
ارزش واقعی شو میفهمه

حالا مخاطب استاد شجریانه؟ 

پاسخ:
نه. اینجا دلتنگ یک خاطره یا یک حس خوبی شدم که خیلی توش مهارت داشتم ولی حالا... 
البته عذر میخوام که نوشته هام بی مفهمومه ودرست متوجه اش نمیشی 
من یه وقت هایی به سرم بزنه بنویسم ولی نوشتن رو دوست دارم خیلــــــــ😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی