بهار

دلنوشته هاولحظات بعد او

بهار

دلنوشته هاولحظات بعد او

با احساس وارد شوید
بدست آورده ام گیسوی معشوقی خیالی را خدا از ما نگیرد نعمت آشفته حالی را

آخرین مطالب

بعد برو...

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

صبر کن حال بدم خوب شود بعد برو

صبر کن گریه من بند شود بعد برو

صبر کن حال دلم خوب شود بعد برو...

گاه گاهی به خودم میگویم تو دگر کیستی؟؟!که با این همه تنهایی و مشکلات و دغدغه ها باز هم به فکرشان هستی

آنها دیگر سراغی از تو نمیگیرند،هرکدام مشغول خود هستند واین تو هستی که به فکر تمام آنانی و هر لحظه آب میشوی تا به انتها برسی

کمی هم مانند آنها باش

اما حیف...

نمیشود یاشاید بهتر است بگویم نمیتوانم بی تفاوت باشم...

Bahar

دیشب شرین ترین تلخ زندگیم را تجربه کردم.... رقصیدن زیر باران 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۴
Fatemeh Haghighat manesh

نظرات  (۱)

حسش کردم واقعا:(

پاسخ:
😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی