بهار

دلنوشته هاولحظات بعد او

بهار

دلنوشته هاولحظات بعد او

با احساس وارد شوید
بدست آورده ام گیسوی معشوقی خیالی را خدا از ما نگیرد نعمت آشفته حالی را

آخرین مطالب

خستگی

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ق.ظ

به‌نظر من خستگی بعد از کاری که بهش عشق میورزی خیلی جذاب و دوست داشتنیه اما میتونم اعتراف کنم که بعضی مواقع واقعا طوری خسته میشم که دوست دارم کاری رو که انجام میدم ول کنم و یه دل سیر بخوابم 

اما

انگار یه چیزی توی وجودم هست که داره منو به سمت اون کار قلقلک میده نمیدونم چیه چون خیلی وقت نیست که تو وجودم پیداش کردم ولی هر چی هست یه چیز خیلی بامزهست 

ما باهم دوست شدیم یه دوست جنگی باقیافه های عصبانی ومسخره

این روزها ساعت های بیشتری رو در محضر ایشون هستم یه استاد به تمام معناست

و من عاشقش شدم😊

با همه غر زدناش

Bahar

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۴
Fatemeh Haghighat manesh

نظرات  (۲)

۰۴ مهر ۹۹ ، ۱۲:۰۲ Sepideh Adliepour

کی/:

پاسخ:
آقای وروجک 
عکسشم دارم😊😊
۰۴ مهر ۹۹ ، ۱۴:۲۰ Sepideh Adliepour

دقیق بگو

پاسخ:
از چه نظر میخوایید تا اگه برام ممکن بود توضیح بدم 
درمورد چه ویژگیش بگم؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی